عملکرد درمان آنلاین

مشاوره روانشناسی آنلاین کرج: جای تعجب نیست که مشاوره روانشناسی آنلاین به اندازه حضوری کارآمد است. در ایران، شورای روانشناسی  عملکرد شرکت ها را در این بخش تجزیه و تحلیل و کنترل می کند، که باعث ایجاد اعتماد بیشتر مشتری می شود. وقتی صحبت از راحتی، دسترسی آسان و بهینه‌سازی زمان به میان می‌آید، می‌توانیم تفاوت این نوع حضوری و انلاین را ببینیم.اگر به دنبال یک مرکز مشاوره روانشناسی آنلاین در کرج هستید، با ما تماس بگیرید.

مشاوره روانشناسی آنلاین کرج | روان درمانی | مرکز مشاوره تلاس

با مشاوره روانشناسی آنلاین دیگر نیازی نیست که بیمار برای دریافت راهنمایی به مطب روانشناسی مراجعه کند و همچنین اجباری نیست که درمان به دلیل تغییر آدرس یا سفر قطع شود. چندین احتمال با توسعه فناوری پدیدار شده است ، و مشاوره با متخصصان این منطقه کاملاً محرمانه باقی می‌ماند و بهتر از همه با ساعات کاری انعطاف‌پذیرتر است.

مرکز مشاوره تلاس

روان درمانی آنلاین چگونه کار می کند؟

اولین چیزی که باید بدانید این است که درمان آنلاین چگونه کار می کند، چیزی که بسیاری از مردم هنوز در مورد آن شک دارند. به طور کلی، روان درمانی در مطب ها انجام می شود، جایی که یک تعامل “رو در رو” بین بیمار و روان درمانگر وجود دارد که در زمان واقعی انجام می شود. با پیشرفت فناوری‌ها و اینترنت، این امکان برای مردم فراهم شد که در زمان واقعی از طریق ابزارهای دیجیتالی مانند رایانه و تلفن‌های همراه، حتی اگر کیلومترها دورتر هستند، صحبت کنند. این به مردم اجازه داد تا از اینترنت به عنوان یک کانال عالی برای چت بدون نزدیک بودن، با اهداف متنوع استفاده کنند. یکی از این اهداف دقیقاً پیگیری با یک روانشناس آنلاین است.مشاوره روانشناسی | روان درمانی آنلاین  | مرکز مشاوره تلاس

نتیجه درمان آنلاین

عملکرد درمان آنلاین با تماسی که از راه دور و از طریق اینترنت بین روان‌درمانگر و بیمار برقرار می‌شود، انجام می‌شود و اهدافی مشابه هر نوع درمانی که شخصاً انجام می‌شود، دارد. از طریق تماس‌های ویدیویی، که می‌تواند از طریق تلفن یا رایانه، با استفاده از ابزارهای خاص مانند Skype و Whatsapp انجام شود، کار می‌کند. درمان آنلاین شکلی از درمان درمانی با اهداف و فوایدی مشابه با مشاوره روانشناسی حضوری است، اما بسیار در دسترس مردم بدون افت کیفیت است. علاوه بر خود تماس‌های ویدیویی، بیمار همچنان می‌تواند تمام پشتیبانی ارائه شده توسط درمانگر را از طریق تبادل ایمیل یا پیام‌های متنی از طریق واتساپ  داشته باشد. یک جلسه روان درمانی آنلاین معمولا بین 45 دقیقه تا یک ساعت مانند مشاوره روانشناسی حضوری طول می کشد. زمان مشاوره را می توان در صورت لزوم به بیش از یک ساعت افزایش داد، زیرا بیمارانی هستند که به زمان طولانی تری نیاز دارند. خود متخصص زمان مناسب یک جلسه را برای اثربخشی کار خود تعیین می کند که بین درمانگر و بیمار توافق می شود. اولین جلسه روان‌درمانی آنلاین معمولاً به کار متخصص روان‌شناسی کمک می‌کند تا اطلاعاتی را در مورد بیمار جمع‌آوری کند و او را بیشتر بشناسد، علاوه بر آن تلاش می‌کند بفهمد دلایلی که او را به دنبال روان‌درمانی سوق داده است.

مزایای مشاوره روانشناسی آنلاین

مزایا بسیار زیاد است، از جمله مهمترین آنها که توسط افرادی که به این روش خدمات داده شده یا می شوند عبارتند از: با قرار گرفتن در یک مکان ترجیحی، بیان خود را آسان تر می کند. تضمین آسایش افراد با محدودیت های جسمی می توانند در هر کجا که هستند تحت مراقبت قرار گیرند. حریم خصوصی: شما خود را در اتاق‌های انتظار اداری نشان نمی‌دهید. هزینه های سفر کمتر به دفتر؛ در دسترس بودن بیشتر و ساعات کاری انعطاف پذیر؛ از استرس ترافیک، از سفر به طور کلی تا دفتر – به ویژه در شهرهای بزرگ جلوگیری می کند. شما می توانید بدون نگرانی در مورد یافتن پزشک دیگری برای مراجعه به سفر یا تغییر شهرها، حتی کشورها. لازم نیست حرفه ای از شهر شما باشد تا به شما خدمت کند. مهم است که این موارد دیده شود: روانشناس آنلاین  یک فرد آموزش دیده در منطقه، دارای شغل و امنیت کامل در خدمات است. وقتی شرکت دارای مجوز از شورای روانشناسی کشور است، به این معنی است که افراد مسئول دارای صلاحیت هستند و متعهد به حفظ کیفیت و عالی بودن خدمات خود هستند، همانطور که برای آن هزینه دریافت می شود.

شیوه تماس برقرار کردن با مشاوره روانشناسی آنلاین کرج

مرکز مشاوره روانشناسی آنلاین ما در کرج تماس را می توان از طریق پیام، چت یا تماس ویدیویی برقرار کرد. انتخاب روشن یا روشن نشدن دوربین به ترجیح بیمار بستگی دارد. وقتی فردی که تحت درمان قرار می گیرد کمتر از 18 سال سن داشته باشد، مجوز والدین برای درمان مورد نیاز خواهد بود، همه این موارد طبق قانون تعیین شده است. در خدمت از طریق پیام، بیمار سوال مورد علاقه خود را مطرح می کند، روانشناس به آن پاسخ می دهد و بیمار حق پاسخگویی را خواهد داشت که در اسرع وقت در مهلت مقرر پاسخ داده خواهد شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : | 16:35 | نویسنده : moadeli |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • وب واعظ
  • وب آسانسور
  • وب طراحی سایت
  • وب سافت دانلود